neděle 17. dubna 2011

Escuela de Mañana

Hola,
Promiňte, že jsem včera, už nic nepřidala, ale nebaví mě psát, když nemám pořádný pěkný design. Proto, jsem napsala Christyi, jestli by mi neudělala design, a zítra by snad měl být :). Takže během tohoto týdne, to tady pořádně rozjedu. Dneska mě tu moc nečekejte,  udu se učit a pak odpoledne, příjde sestřenka. Bude mi asi dělat nehty etc.

Jinak zítra do školy. Myslím že nepíšeme z ničeho takže super. Dolů jsem si pro vás připravila fotku mého pejska :). Hezký zbytek víkendu.

3 komentáře:

  1. Krásný pejsek ;) Jinak snad se ti to tady na blogu pak bude líbit to záhlaví ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Aha :D Zrovna jsem ti chtěla napsat, že mám pro tebe lay a ty už nejsi na blogu. No neva :D

    OdpovědětVymazat
  3. já se na blogspot ještě nepřestěhovala, ale už je tam moje adresa, ale můj blog to není, ale blog.cz hosting je podle mě vážně nejlepší. z blogu.cz bych odejít nechtěla, tak doufám, že nebudu muset :(

    OdpovědětVymazat