pondělí 18. dubna 2011

Escuela..

Hola, finalmente, de la escuela :))

Konečně.. dneska to ve škole ušlo. Dostala jsem dvojku z angličtiny. V poslední době se mi v angličtině celkem daří. Pak jsme měli ještě nějaké hodiny.. posledí hodinu jsme měli tělocvik. Necvičila jsem ještě s jednou kámoškou a nechtěly jsme sedět v tělocvičně tak jsme si sedli do druhý a kecaly jsme tam.

Přišla jsem asi před hodinou ale ještě jsem jedla a byla venku se psem takže tak :)).. na zítra nemáme myslím žádný úkol.. nevim. No a ve čtvrtek jedu pro ty boty <3..
Co se týká ankety kterou najdete v menu, zatím vyhrávají články o módě. Takže si myslím že bych mohla se víc zaměřit na módu.. v tom máte pravdu ;). Začnu ve čtvrtek protože je volno.. teď to nestíhám protože ve středu píšem z matiky ://.

Teď už jdu.. ozvu se později 

/ Xoxo Victoria / ♥

1 komentář:

  1. gratuluju ke dvojce ;) :P A jinak těším se až sem vyfotíš ty botičky co si koupíš :)

    OdpovědětVymazat