neděle 17. dubna 2011

Me siento como en casa..

Hola, ..gran estado de ánimo ://

Omlouvám se, že píšu až tak pozdě, ale není čas, a tak. Vlastně jo je čas, jen se mi nechce. Sestřenice nevím kde je, nepřišla takže úžasné ://. Tak mi bude muset, ty nehty udělat jindy. Jsem trochu naštvaná, ale tak co že.
Dneska to vidím tak, že si vezmu nějaké jídlo, a sednu si k tv. Dnes je opět superstar ;* haha..

Joo málem bych zapoměla, poděkovat za design christyi. DĚKUJU :). Haha jsem fakt skvělá nebo spíš moji rodiče. Je víkend, a chtěla jsem jet nakupovat, myslíte že jsem jela? néé vůbec ://. Kvůli jedné nejménované věci no. Dobře opět nevadí, pojedu přes týden. Mám už vybrané boty, takže až je koupím určitě vyfotím ;).

Zítra je opět škola. Neptejte se mě, jak se do ní těším. Nee vůbec, se mi tam nechce, ale musím že ://. Myslím že, jsme měli úkol, ale teď přesně nevím.. haha. Pokud nějaký máme, musím se na něho podívat což se mi vůbec nechce ://.

Las escuelas no quieren joder..

Jedna fotka která vznikla když jsem byla venku s Karoliinkou <33..

 / Xoxo Victoria / ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat