pátek 15. dubna 2011

VICTORIA

Možná si říkate kdo je nová blogerka na blogspot.com. Mé pravé jméno je Kristýna ale na tomto webu mám přezdívku Victoria. A proč zrovna Victoria? Tohle jméno se mi vždycky strašně líbilo chtěla jsem se tak jmenovat. Možná mě někteří znáte z blogu kde jsem se ale jmenovala Hannah.

Momentálně je mi 14 let takže jsem zrovna v té době kdy mě začíná zajímat vše okolo líčení a módy. I na tomto blogu uvidíte mé články týkající se těchto témat. Co bych o sobě ještě napsala? Snad jen, ať mě nesoudíte podle fotek protože z fotek jde asi těžko vyčíst jaká jsem. Možná mě později poznáte z mého deníčku etc.  

Proč jsem si založila účet na blogspotu? Popravdě jsem chtěla vyskoušet něco nového. Blogspot má plno známých blogerek. Sice tady ještě moc neumím - hlavně designy. Ale snad se to postupem naučím. Myslím si, že blogspot vypadá dost zajímavě co se týká toho blogování. Je tu spoustu zajímavých věcí které např. na blogu nenajdete. Navíc to tady alespoň tak neblbne :).

Snad se vám tu bude líbit a zase se někdy příjdete podívat.






Žádné komentáře:

Okomentovat